Uw partner in complete Elektrotechnische- en beveiligingsinstallaties

Nieuws

Hier vindt u een overzicht van onze nieuwsberichten.

 

Nieuwe werkplek voor service & onderhoud

Sinds november 2017 is afdeling service en onderhoud gevestigd in een nieuwe vleugel van het gebouw. Deze afdeling is goed voor zo’n 6 miljoen omzet per jaar en is de laatste jaren sterk gegroeid, mede door nieuwe klanten en een toename van diverse werkzaamheden. De afdeling is verantwoordelijk voor het onderhoud aan de elektrotechnische installaties van onze relaties. De klanten zijn divers. Gemeentes, woningbouwcoöperaties, een nutsbedrijf, VVE beheerders en natuurlijk de vaste relaties van SDR zelf. “Van kinderboerderij tot luxe 5 sterren hotel”, aldus Bob Snoek, hoofd afdeling service en onderhoud. Ook voert de afdeling kleine projecten uit en verzorgt daarnaast nog meer zaken als inspecties en een 24 uurs storingsdienst. Voor een groot kantoorpand op de Zuidas treedt SDR zelfs op als installatieverantwoordelijke, redelijk uniek in de branche.
 

Sterk gegroeid
“Toevallig kwam er vorig jaar na de zomer ruimte in het pand vrij, waar behalve SDR, ook diverse bedrijven zijn gevestigd. Een mooi moment om deze vrijgekomen ruimte voor service en onderhoud te reserveren“, vertelt Bob. “Onze afdeling bestaat tegenwoordig uit 14 kantoormedewerkers en 28 medewerkers die op locatie werken, maar wel regelmatig  ’s morgens op kantoor komen zoals bv voor de monteursvergadering. Dan is zo’n eigen grote ruimte ideaal en stoor je geen collega’s van andere afdelingen”.

De vrijgekomen ruimte die de verhuizing van service en onderhoud veroorzaakte, is inmiddels alweer gevuld met SDR collega projectleiders en werkvoorbereiders. Want niet alleen service en onderhoud groeide de laatste jaren, ook SDR zelf. Mooie nieuwe opdrachten en relaties zorgen voor een flinke groei en een groeiende vraag naar nieuwe medewerkers, die allemaal een werkplek nodig hebben.


Nieuwste ontwikkelingen
De afdeling is ook druk bezig met het doorontwikkelen van het SDR klantenportaal, een nieuwe service waar diverse klanten al gebruik van maken. In dit portaal kun je storingen melden, maar ook documenten delen zoals inspectierapporten, tekeningen, onderhoudsrapportages en planning.
Huurders van woningbouwcoöperatie Eigen Haard kunnen tegenwoordig ook digitaal afspraken maken via een mede door SDR ontwikkeld portaal. Sinds de lancering van dit portaal is het aantal telefonisch gemelde storingen gedaald en vindt nu meer dan 50% van de storingsmeldingen plaats via dit portaal.

 

  

[ Terug ]