Samenvatting

Het Raadhuis in Amstelveen stamt uit 1980 en is ter voorbereiding op de digitale transformatie, heringericht tot een adequate, moderne huisvesting. Dit gebeurde in tien verschillende fases, waarbij het Raadhuis bijna volledig in bedrijf bleef. In november 2019 is de verbouwing van start gegaan, begin 2022 is de oplevering van de totaal gemoderniseerde kantooromgeving gerealiseerd.

Bijzonderheden

In de nieuwe open en moderne werkomgeving hebben de medewerkers optimaal de mogelijkheid hun werkomstandigheden naar wens aan te passen, zij kunnen kiezen uit reserveerbare werkplekken, focusruimten en spreek- en vergaderruimten. Bijzonder is dat het overgrote deel van het Raadhuis tijdens de modernisering in gebruik bleef. We brachten daarvoor tijdelijke voorzieningen aan en maakten o.a. gebruik van de geschoten montage techniek om overlast voor de medewerkers zoveel mogelijk te beperken.

Ook is de gemeente Amstelveen ambitieus in haar duurzaamheidsdoelstellingen. Om de gemeente bij haar doelstellingen te ondersteunen, hebben wij na een grondige inspectie, de bestaande kabelgoten goed kunnen keuren voor hergebruik.

Opdrachtgever

Gemeente Amstelveen

Oplevering

Juli 2022

Werkzaamheden

Het vervangen / vernieuwen van de elektrotechnische installaties, waaronder:

  • brandmeldinstallatie
  • inbraakbeveiliging
  • noodverlichting

Heeft u een installatie-vraagstuk? Neem contact op

Gerelateerde projecten

10 januari 2022

Rookmelders Eigen Haard

27 maart 2019

Woongebouw HAUT

4 juni 2020

Herontwikkeling grachtenpanden Leidsekade Amsterdam

17 juni 2020

Appartementen Schipholweg Leiden